*Arghh*

Jag längtar till sommaren. Eller i alla fall tills jag kommer tillbaks på hemmaplan igen. Till vänner och familj och snyggjävlar hemma. Suck. Ska bli... ohhh... nice.
När man kan gå ute i t-shirt och göra vad man vill. Ljumma sommarkvällar. Speedway. Fest. Bad. Glass. Vänner. God mat. Hög musik. Sena nätter. <3

Jag har för mycket tankar helt enkelt. Men det är det som gör att skolan klaras av ibland, vetskapen om att det kommer en dag när jag kan göra de där sakerna. Nej, jag är inte skoltrött. Bara längtar till sommaren allmänt :)

22.04
Nedstämd. Blir galen. Jävla fan. :( Önskar jag vore... Mmm. Jäkla påsklov som vände upp och ner på allt. Tillvaron är helt crazy, tankarna går inte få ur huvudet, jag pallar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0