Så var det över.

Vetlanda åkte ur slutspelet igår. Det blev alldeles för svårt att reparera skadan som uppstod i Norrköping när vi förlorade med 55-40. Matchen igår vanns visserligen med 51-45, men det räckte ju inte till, tyvärr. Vetlanda fick brons i alla fall, men så klart det grämer att inte vara i final efter en sådan supersäsong. Jävla skador som ska ställa till det jämt.
Vargarna mot Lejonen blir det i final nästa vecka. Hmm, det kan fan gå hur som helst.

Igår var det fest på kåren med cowboytema. Jag hade inget sånt i garderoben, närmaste jag kom var jeans och en rutig skjorta, dom flesta såg faktiskt ut så :) Väldigt trevlig kväll :D

Idag har jag pluggat en del, i alla fall försökt. ^^ Ja ja. Vart på bibblan i två timmar, sen pluggat tre timmar hemma ikväll. Vilket gick hyfsat med tanke på att jag satt och pratade med fyra personer samtidigt. :P Men aa.

Har spelat innebandy idag med, det gick riktigt bra tycker jag. Två mål gjorda, i samma match och på ca 20 sek, jag vart förvånad själv, men mest killarna :P Haha. Dom kallade mig The Striker sen XDXD Jag fick en hård smäll på benet igen, en bolljävel. Så blir ett fint stort blåmärke där, nästan jämte det förra, som fortfarande syns väl efter två veckor. Haha.

I morgon är ledig dag igen, mera plugg måste det bli, sen handla måste jag göra. Haha :D I helgen kommer mamma, pappa och Stefan hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0