Plugg, besök, utekväll, plugg.

Ja.
Så summerar jag den här helgen. I fredags gjorde jag inget annat än att plugga. Tror jag kom upp i sju timmar. ^^ Men jag var trött sen. Avslutade kvällen med en film.

 Igår var mamma, pappa och Stefan här och hälsade på, dom hade med sig massa grejer hit så det var en riktig röra först. Men sen fick jag ordning. Så nu har vi satt upp gardiner, två nya lampor, och så hade dom med sig min orkidée som blommade än :D Haha. Men den kanske vissnar nu när den kommer till mig. XD Pappa hade fixat en speedwayalmenacka för 2010, jag satte upp den direkt. Han är bäst, min pappa <3 Sen åt vi pizza på stan och sen åkte dom hem. Då pluggade jag några timmar, och sen fixade jag mig lite, och så var det utekväll med kompisar. Först var vi hemma hos en Marica, :P Haha. Förfest lite. Sen gick vi till ett uteställe i Skara, massa folk. Veronica Maggio var där och spelade men det var knappt vi såg henne. Men kul var det i alla fall.

Idag har jag... Pluggat. Hela dagen igen kan man säga. Men aa, vi har ju tenta på fredag. :O

I morgon börjar vi med ny kurs; vårdhygien och mikrobiologi. Hmm.

En av mina vänner i skolan syns nedan. Jag kan allt om hans skelett nu. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0