Movie :)

Ikväll har jag varit på bio. Flickan som lekte med elden. Den var väldigt bra :) Gillar den serien verkligen :P Vi satt typ längst fram i bion, så kommer väl ha ont i nacken i natt kankse XD

Igår hade vi klinisk exteriör på hästar, jättebra lektion verkligen :D Sen var det hundar idag :P Och nu är jag ledig resten av veckan. Men måste plugga en del i alla fall. Tenta nästa vecka : o

Vetlanda körde första semifinalen borta mot Vargarna ikväll, och förlorade med 55-40. Jag tror att Helvete är ett bra ord för att beskriva det. Jag tror inte vi fixar att vända det här i morgon i Vetlanda. Även om det är hemmabana. Det ska mycket till, och så avsaknaden av Jason... Hmm. Jag ska inte ge upp totalt men det känns ju ganska klart. Men men. Vi får se.

I morgon blir det fest på kåren :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0