I skolan igen.

Nu har jag börjat plugga på universitetet, sen två dagar tillbaka. Dessa två dagar har varit fulla av information, prat, nya ansikten, nollning, bus och upptåg. Men jag trivs verkligen :) I klassen är vi 42 stycken och den verkar väldigt bra. Jag ser fram emot att komma igång med dom riktiga kurserna framåt nästa vecka.
Idag har vi haft skattjakt i Skara, indelade i lag, vi var hopbundna med rep så det såg ju säkert lite roligt ut när vi kom där och letade saker. Haha. Med nolletröjorna på med. Är rätt seg för dagen började kl åtta med morgongympa ledda av våra faddrar. Härlig start på dagen. Ikväll är det pubkväll i vår kårlokal Smedjan, jag ska gå dit en sväng sen och efter det hem till sängen bara. Så trött i huvudet.
I morgon har vi en föreläsning, slutar vid tolv, men sen är det fortsatt nollning så kan inte ta sig hem och slappa då heller. Men ska bli kul med brännboll i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0