Bra helg :)

Först, speedway så klart. Vetlanda har fått Robert Miskowiak som ersättare för Vaculik. Jag kan inte uttala mig så mycket om hans körning, utan bara hoppas att han kör bra. Han lär ju vara med på tisdag och onsdag i alla fall.
Valsarna gick upp i Elitserien också :P

I helgen har jag pluggat en del, tillsammans med Frida. Det blir roligare om man är fler än sig själv, haha ;) Vi fick en del gjort.
I veckan som kommer har jag bara två lektioner :)
Igår var jag på typ westernridning på en gård på vägen mot Falköping. Det var kul :P Har några bilder därifrån :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin "Speedway-groupie" Dahlberg! Låter som du har ett gött liv därborta:) En fråga!! har du provkört en speedwayhoj nångång? Om inte så borde du det;)

2009-09-21 @ 01:54:31
Postat av: Glömde skriva mitt namn:P Eric här

2009-09-21 @ 01:55:36
Postat av: Malin Dahlberg

Harregukaleric? Nae, jag har inte provkört en speedwaycykel haha :P Groupie? Nu överdriver nån va? :P

2009-09-21 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0