21 år.

Idag fyller jag år :) Har levt i 21 år nu. Dagen har varit väldigt bra, min klasskamrat bjöd mig på fika i förmiddags som present. Sen så hade vi en väldigt intressant föreläsning på förmiddagen om djursjukskötarens roll. Great. Har varit och handlat idag, hämtat ut ett Bank-ID på posten och vart en sväng på Apoteket. Sen har vi haft nollning så klart. Fick ut på stan och leta information om Skara. Sen hade vi brännbollsturnering, vårt lag kom sist men kul var det :) Vi blev av med våra nolletröjor, vi är numera ettor i stället. Hehe. Sen var det grillning. Och nu är jag hemma. Ska slappa.
I morgon har jag datakunskap på morgonen, sen ingen mer lektion. Och på kvällen blir det sittning med middag. Fint.
Bilder såklart ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0