Övning ger färdighet?

Idag gick det riktigt bra på innebandyn. Resultat: 5 mål :O Det gick lekande lätt liksom, lite nytt tänkande på tekniken på plan hjälpte väldigt bra, gäller att fortsätta på samma sätt nu. Det var också det hårdaste passet hittills, för i och med att vi var så bra i laget så fick vi spela väldigt mycket, och sen när en i laget skadade foten så blev det till att spela utan avbytare i slutet, det var kämpigt alltså. Men jag har en tendens att spela bättre ju jävligare det är. Konstigt. Men men. Det ger sig i alla fall. Den 21 november är det innebandyturnering, funderar starkt på att vara med. Vi har börjat med en ny kurs idag; Allmän sjukdomslära med farmakologi... eller nåt sånt. Vet inte riktigt XD I alla fall lär den bli tung och ingående och blä. Men aa. Haha. En annan grej jag funderar på är... Hur fan vågar sova egentligen? Jag menar. Men kan ju dö i sömnen. Jag låg och funderade på det igår när jag skulle sova, fy fan. Inte konstigt det tog sån lång tid att somna. Men alltså... Det är ju fullt möjligt. Shiet. Jag behöver verkligen tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0