Ny kurs + partyhelg

Vi har haft den nya kursen i en vecka nu och ja, den är tung. Väldigt ingående, och man får anteckna som fan på lektionerna (om man är som jag) Har skrivit mer på en vecka än på resten av terminen hittills tror jag. ^^ Tur då att den är intressant också, jag har liksom motivation att plugga och engagera mig. Även om det ser ut att bli en del att göra framöver. Hemtenta tills nästa vecka (som vi inte fått ut än), sen riktig tenta om ca två veckor, sen en bok att läsa i det fruktansvärt fascinerande ämnet kommunikation och rådgivning. Och skriva en rapport på det med. Grrr. Jag har inte lånat nån bok än, får ta tag i det denna veckan.

I helgen har jag varit hemma. Riktigt kul :) I fredags kväll hade vi återträff efter Greklandsresan. Jättekul att träffa alla igen! Vi åt glass och tittade på bilder från resan och pratade minnen därifrån <3 Efter det träffade jag Elin i stan, vi var på McDonalds och åt. Sen var vi på krogen sådär spontant, Stefan och Zabiina var där :)

Igår pluggade jag, sen hem till Elin och Hanna, förfest innan vi åkte till stan och var på hotellet. Kul kväll, kunde dock blivit roligare om den blivit som jag velat... ^^

Idag har jag hälsat på farmor, åkt massa bil, hmm, sen tillbaka till Skara där jag är nu. Förbereder mentalt för start av farmakologikurs i morgon. Hmm.

Min hund Snobben har skadat tassen. Han är inte alltför glad över att ha kragen på sig. Men så söt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0