This is Skara calling.

Rubriken har typ inget med detta inlägg att göra, kan tilläggas. Jag var bara fyndig.
Sitter här i min säng med en sovande vänsterfot som sticker och har just tittat på actionfilm i form av Wanted. Kvällen har annars tillbringats med att läsa historiska tidskrifter :D Jag är inne i ett (skrattar) historiskt skede. XD Det får dock konsekvenser för mina studier, hmm. Tenta på måndag, pluggar jag? Nae. Det känns liksom överkomligt fast jag fick veta det igår typ.

Dagens dissektionslektion gick bara fint, tack gode Gud för att det inte blev som sist. Idag var det tarmpaket från gris och får som stod på schemat. Lukten var inte den bästa, kan man säga. Men det gick bara bra. Såg till att äta ordentligt innan denna lektionen, det gjorde jag inte sist, kanske var det som bidrog till att det blev som det blev då. Hmm.

En lektion kvar denna veckan, bandagering av häst som är i morgon. Sen blir det hem över helgen :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0