Tenta tre klar, SUCK.

Så är nog hur man kan uttrycka det. Jag är så glad att ha den skiten bakom mig nu. Fyra timmar blev 18 handskrivna sidor (!) och sist kvar som vanligt. Räkningen gick nog rätt bra, det var snarare faktan som förbryllade denna gången. Har ingen aning om hur det gick men det känns inte lika säkert som förra gången. Men blää... Bara jag slipper omtenta så är jag nöjd.

Det föreligger ett sånt fridfulllt lugn nu, när man inte har nåt att göra. Jag ska i allla fall äta choklad sen, det lovade jag mig själv som belöning för klar tenta för längesen. Och i helgen har jag inget planerat heller.

Min telefon är fortfarande trasig, kan inte skicka iväg den på service förräns jag har kvittot här (som finns hemma nånstans om det inte är kastat) Suck.

För att göra saken värre så är Holta klar för Dackarna, vadihelvete. Det är så motsägelsefullt bara. Grr. Irriterande. Han kunde valt vilken klubb som helst och tar Dackarna , shiet. Vadå SM-Guldsfeeling? Hej hej liksom.

Ska nu iväg och köpa choklad, så sugen!
Kanske till biblioteket i stan och låna en RIKTIG bok också. Nåt som inte handlar om trombocyter, läkemedel eller anatomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0