Soft helg hemma.

Så var man tillbaks i Skara igen. Möts av regnet som öser ner som vanligt. Blää.
Helgen hemma har varit lugn och härlig med fint väder, sol! Igår var jag och hälsade på farmor och fikade, sen var jag på adventskonsert i Nye och tittade på min kör som sjöng, så jävla fint! <3 Efter det träffade jag Elin hemma hos mig och vi tittade på film :) Idag har jag också varit med Elin, vi har varit på julmarknad i Vetlanda, köpte några grejer :D Mys.
Har inte pluggat i helgen fast att vi har TENTA i morgon. Jag vet i fan vad jag ska plugga på. Sen är den tentan så pass liten att det inte spelar nån roll i alla fall känns det som. Och så klart. Ämnet intresserar mig inte alls. ^^ Kan bara önska mig själv lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0