Shoppinghelg och inget plugg.

I helgen har jag vart i Skövde och i Skara (som vanligt) och shoppat! Och hittat kläder med, haha, jag som brukar vara dålig på att shoppa. Har köpt två tröjor och nya jeans. Blev glatt överraskad när jag upptäckte att jag gått ner fyra jeansstorlekar sen sist :) Vilket också är ett tecken på att ja, jag går ner i vikt, och nej, jag tänker inte göra nåt åt det. Det känns bra (A)
Har inte riktigt pluggat sen tentan i fredags, eftersom jag tillät mig att fastna i en vanlig bok i fredags kväll, minsann höll den mig fast till i dag eftermiddag, när jag läste ut den. Har liksom inte kollat nåt i kursboken utan bara läst i den andra boken. Men nu är den slut som sagt, får bli att börja plugga igen, haha :P

Ska ha etikdag i morgon. Nåt säger mig att det blir segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0