Förväntansfull.

Igår gjorde jag minsann klart rapporten om kommunikationsboken, känns bra. :D Och lång blev den med :O Haha. Var hemma hos Emmelie igår kväll och tittade på Bonde söker fru och pratade massa och fikade :) Kvällens citat (om jag nu kan stava till det):

"Blöuerblödurblööeur!" Haha fan vad KUL XD

Idag har jag bara haft lektion en timme. Gick till ett fik med samma Emmelie och åt lunch :D Sen till bibblan i stan och strosade runt. Lånade fler böcker, denna gången om rymden, astronomi och fysik. Som kompletterande läsning faktiskt. Måste hålla liv i mina andra intressen med, hehe :D

Har städat idag, och tvättar nu. Yay, ser fram emot helgen :D I morn i morn! :) Det ska bli en sån kul helg, det tror jag :D

Min telefon har dock lagt av igen. VA FAN!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hahaha =) "Blöuerblödurblööeur!"

2009-11-19 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0