Ett smärre mirakel.

Ja, minsann så började min mobil funka för några dagar sen, efter typ två veckors frånvaro. Lika snabbt som den gick sönder så började den fungera igen, gissa om jag är glad för det :D Det kanske var ett släng av influensan ? ;) Hehe. Blir lika glad varenda gång jag trycker på en knapp och den funkar!! Haha :D

Etikdagen blev ungefär lika seg som jag förutspådde.

I helgen har jag vart hemma hos Sandra två gånger och tittat på film :) Mysigt.

Har inte pluggat så mycket som man borde kanske men jag har inte orkat. Men i dag har jag tagit mig i kragen. Denna veckan som kommer innehåller bara praktiska övningar, ser fram emot det :D:D I morgon är det dock dissektion av katt som står på schemat, får se hur det blir.

Jag har till och med satt upp muskelkompendier på väggen. Så jag lär mig det nån gång. Ett fint innehåll i mitt annars rätt kala rum. Tavlor skulle inte skada. Haha :D Tills vidare får detta duga.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var hemskt trevligt att ni ville komma o göra mig/oss sällskap!:D Vad fiiiiiint det blev med bilderna uppsatta;)

2009-11-15 @ 21:33:58
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0