Changes.

Dagens dissektionslektion blev inte som jag tänkt mig för att

1. Katten var ingen katt utan en kanin (vilket inte spelar så stor roll)
2. Malin fick ett anfall av yrsel och illamående och kunde inte vara med större delen av lektionen. Suck. Vad gör man? Allt blev svart bara. Grrr. Surt att missa genomgången av alla muskler men tydligen bestämde sig min kropp för att den inte pallade se blodig ihjälslagen flådd kanin och sa stopp. Dock hjälpte jag till att flå i början, det gick bara bra. Konstigt. Men tror det är så att om man engagerar sig så tänker man mer på uppgiften och fokuserar mer. Ja ja. Gilla läget Malin. Alla har vi våra svaga sidor ibland ^^

Dagen har varit trött, blek, slut sen dess. Har inte gjort mycket men inte heller orkat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag reagerade också på den här dissektionen, har jag inte gjort förut! Satt på en pall vid bordet hela lektionen, hängde med på allt rätt bra ändå tror jag, but still..inte så tuff som jag inbillade mig;)

2009-11-18 @ 21:18:09
URL: http://minamicus.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej, jag kunde inte vara i närheten av bordet, i alla fall inte stå. Så jag satt på trappan i stället och fick lyssna. Surt.

2009-11-19 @ 18:46:35
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0