Yeah :P

Vetlanda vann borta mot Smederna i tisdags, efter att ha legat under hela matchen så vände dom i slutet och vann med 50-46, shit vad bra :D Jag följde det på nätet heat för heat och blev mäktigt glad när det 16:e heatet trillade in som resultat och man såg att Vetlanda vunnit :D Jason var kung igen på 16 poäng, hallå! Och Hampel och Lee tog 12 var :P Vetlanda leder tabellen nu, det ser bra ut so far :P På tisdag kör vi hemma mot Piraterna, kan nog bli en bra match.

Det har vart tråkigt väder ute flera dagar. Bara regn hela tiden, suck. Men jag har varit ute ändå, på fritids. Har spelat fotboll i ösregnet flera gånger XD

Mamma fyllde 50 igår, jag har inte köpt present med ska göra det idag, ska till Växjö med Elin :) Blir kul dag tror jag.

I morgon är det GP-speedway på tv, yeah för det med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0