Minnet av en bal.

Idag har jag varit och tittat på studentbalen i Vetlanda. Fruktansvärt varmt har det varit idag, så det var  lite jobbigt att stå på samma ställe i över tre timmar och trängas. Men iaf. Alla var så himla fina. Elin och Ida var som prinsessor, dom var så vackra verkligen :D:D Jag tänkte på min klänning som hänger här hemma på en garderobsvägg. Jag ville bara hem och hämta den, sätta på det av smycken jag har, spraya håret och sen grabba tag i förste bäste kavaljer med en någorlunda vettig kostym, och gå på bal igen :D Det är ett sånt tillfälle att känna sig underbart vacker, jag undrar när jag får använda den klänningen igen...

Ikväll ska jag titta på GP ifrån Ullevi. Grrr. Jag skulle varit där om det inte varit bal idag. Jag hoppas som vanligt på Jason och Holta. Norrmannen vann ju där förra året, det var en sjuhelvetes bra tävling att se på plats :)

Nu ska jag äta godis. Men glass är gott med... Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0