Massa skräp.

Eller ja. Mycket saker, kan man säga. Jag har haft en del att göra senaste veckan. I onsdags var jag på projektarbetsdagen på gymnasiet, det vart kul. Jag köpte en skräckbok av en kompis, håller på att läsa i den nu, den är riktigt bra skriven.
I torsdags var det Valborg, då sjöng jag med kören i Stenberga vid elden. Sen åkte Elin och jag hem till henne och åt tacos. Lugn Valborg med andra ord.
I fredags var jag i Blåsmålen igen och grillade och tittade på film. Kom hem klockan tre på natten, haha.
I lördags hade jag vårkonsert med Diskanten i Nye. Gick jättebra. Sen var det cruising i Vetlanda, var där då och kollade, en utekväll med Elin. Vi skulle gått till hotellet men det var så mycket folk så vi kom inte in. Lite surt. Det var verkligen människor överallt, och som det såg ut på stan sen när dom flesta hade åkt hem. ^^
Igår gjorde jag typ ingenting.
Idag ska jag äntligen på kören i Nye igen, det är evigheter sen jag var på en övning. Styrelsemöte ikväll också.

Jag har sån grym mensvärk. Shiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0