Elit Vetlanda ftw.

Igår körde Vetlanda hemma mot Piraterna och vi vann enkelt med 58-38 :D Jag trodde det skulle bli en bra match för Piraterna har inget dåligt lag på pappret, men igår syntes det ingenting av det, för Vetlanda skåpade ut dom totalt, så gött :P Jason Crump tog fullt för tredje matchen i rad, han är otrolig. Det ser ju så lätt ut med när han gör det, som att vem som helst skulle kunna göra en sådan omkörning eller vinna sådär stort. Grrr. :D Hampel och Lee körde också bra, dom är pålitliga, våra heatledare. Nya reserver hade vi också igår som tog 10 poäng ihop, fullt godkänt. Vetlanda leder tabellen, of course ;) Hemma mot Rospiggarna på tisdag.

Jag är inne i en fas av mycket att göra nu. Det är minst två grejer om dagen med jobb och möten och övningar med kören och annat. Fritid är det inte så mycket nu, men speedwayen hinner jag med såklart ;) Jag har fortfarande inte hunnit gå på fotboll i Näshult, snart måste jag ta och se en match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0