Vetlanda äger Dackarna <3

Ja. Säkert som fan att vi gör. Ikväll blev det seger hemma med 55-41, hallåeee!! :D Hur bra är inte det. det vart ju en kross och inte den jämna match man trodde det skulle bli. Jason, Lee och Hampel, vad ska man säga, de levererar ju varenda match, och våra reserver tar 15 poäng ihop ikväll, mäktigt bra :D:D Det 14:e heatet var ett av dom snyggaste jag sett nånsin tror jag. Jason och Lee mot Kenneth Bjerre och Hans Andersen. Se på fan att Dackarna hamnar i femett-läge nåt varv innan mål, så jag trodde då det var kört. Men för helvete. Då har Vetlandagrabbarna en plan B i bakfickan och lyckas på nåt underligt med fantastiskt vis att gå om och ta en 5-1 till Vetlanda i stället!! Det var så in i helvete bra :D:D:D
Vetlanda har nu 11 poäng, leder tabellen tre poäng före tvåan som är just Dackarna.
På tisdag kör vi hemma mot Vargarna, nåt som borde bli en rejäl kross men jag ska väl inte ta ut segern i förskott :P:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen förbannat kaxig, typiskt vetlanda supporter antar jag!;) Välkommen till G&B-arena så ska vi se vem som ler bredast efter 16 körda heat!:P:P:P

2009-06-09 @ 22:14:11
Postat av: mamman

tycker nog att det är flera som verkar kaxiga :)

2009-06-12 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0