Trött.

Jag är hemskt trött idag. Jag har inte gjort nåt ordentligt egentligen idag förutom jobbat och köpt studentpresenter till Elin och Ida. Det gick rätt smärtfritt. Däremot skadade jag fingret i affären. Jag rev mig på en ståltråd som nåt smarthead hade satt på trappräcket. Grrr. Så fick plåstras om i affären. Haha.

I lördags tog Kristoffer studenten, det var härligt att se all glädje där. Jag blir så glad själv när mina vänner är glada. Och längtade såklart tillbaka till min egen studentdag.

Har sjungit på två stället i helgen, så lite seg i halsen.

I morgon är det jävlar i mig derby mellan Vetlanda och Dackarna i stan. Yeah, blir kul alltså :P Heja Vetlanda som fan!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0