GSM.

Grekland. 5-12 augusti med kören. Yeah. Har varit på informationsträff om resan ikväll, det är ju egentligen en kristen resa men men, ändå. Det finns tid över för sol, bad och shopping med, även om jag inte kommer sola speciellt. Hellre skuggan med en bok ;D Jag vill inte bränna mig.

Speedway. Har jag således inte varit på ikväll, och Vetlanda stod ändå över denna omgången så det passade ju bra. Regnet gjorde att två matcher fick avbrytas, bland annat den i Målilla, Dackarna mot Lejonen, men den bröts efter tolv heat så då hade Dackarna redan hunnit vinna. Fan. På tisdag kör Vetlanda hemma mot Dackarna, det blir en match av klass det :P Jason ska vara med trots sina brutna ben i handen :/ Tur det inte var värre med tanke på smällen ^^

Mens. Ingen vidare kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0