En midsommar. Hmm.

Nu är jag hemkommen från midsommarfirandet på Öland. Det har varit ganska kul, men tråkigt väder ibland. Massa ösregn, men det är väl som det ska vara antar jag... ^^ Har inte kunnat bada nånting, det har varit för kallt. Men vart och umgåtts med en del folk på festområdet/campingen. Samma camping där en kille mördades i fredags natt. Jag var där då, några 100 meter bort. Det känns lite läskigt. Hade vi inte bestämt oss för att gå hem typ 10 minuter tidigare så hade vi vart på den platsen där mordet skedde, kanske. Vi gick jämte stranden hem och det var där det hände. Jag förstår inte att folk ska bära omkring på knivar när dom är ute. Helt onödigt. Vi var där dagen efter och tittade, det var blommor och ljus, och på ett träd där fanns det blod på stammen. Det är konstigt att man bara är och går där på ett ställe där någon för några timmar sen blev mördad. Precis som att det inte hade hänt...

På tisdag ska jag och Elin till Kumla och se på matchen mellan Indianerna och Vetlanda :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0