A trip.

Idag har jag varit i Skåne, närmare bestämt i Höör och i Skånes Djurpark, denna resa med stället jag jobbar på. Regnet vräkte ner två tredjedelar av dagen så det kunde ju varit bättre, men i alla fall. I denna park finns endast nordiska djur, rätt stor ändå, det tog flera timmar att gå igenom allt. Såg på när björnarna och lodjuren matades, och klappade en älg, tex. Sen köpte jag en tröja i shopen dom hade där, en illgrön med en groda på. Det stod 8-9 years i. Men passade mig ändå ;) Haha.
Nu såhär ikväll är jag rätt trött alltså.

Igår såg jag på när Elin och Ida och massa andra tog studenten, kul :D Regn då med visserligen. Har äntligen köpt ny bikini så badsäsongen är det ingen fara med. MIn gamla ska nog kastas.

Såg på GP ikväll, Jason vann :D:D:D Gött som fan ;)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0