Vetlanda äger som fan.

Igår var v i Motala och kollade på matchen mellan Piraterna och Vetlanda. Piraterna inledde matchen stenhårt, samtidigt som Vetlanda inte alla var med så bra. så efter halva matchen ledde hemmalaget med 10 poäng. Jag trodde vi skulle förlora rätt hårt. Men då svarar Vetlanda för en sån fantastisk upphämtning, så efter 15 heat står det 45-45. Shiet. Då kommer Lee och Jason ut och tar en 5-1:a för Vetlanda!!!!! Herregud vilken match!! :D:D:D Jag vart så glad alltså, och så kom förarna ut och tackade oss supportrar sen, härligt alltså :P

Idag har jag träffat en kompis från MSN, mycket trevligt :)

I morgon ska jag flytta saker till Linköping, sen ska jag på marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0