Lite mer ordning.

Jag ska börja plugga i Linköping om några veckor. Jag har bestämt mig nu. På den treåriga utbildningen till högskoleingenjör i kemisk analysteknik. Det ska bli kul tror jag. Matte och kemi hela tiden, framför allt matten ser jag fram emot igen. Sen får vi se hur det låter om några månader, förhoppningsvis är jag inte skoltrött : o
Jag har ingen lägenhet, men ska bo hos en kompis, en början i alla fall.
Har en del grejer att fixa innan, eftersom jag åker till Grekland precis veckan innan skolstarten så måste jag fixa allt innan. Suck. Men det ska gå på nåt sätt.

Jag var på SM-finalen i speedway igår. Jonasson från Vetlanda kom trea, mycket bra alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0