What I've done

Ja, det är en jäkla bra fråga. Vad jag ägnat mig åt sen senaste bloggen. Ska nu bringa klarhet i detta :P

I tisdags var jag, Elin, Hanna, Jonatan och Anton i Jönköping o skulle shoppa typ. I alla fall vi tjejer. Men jag har inte begåvats med shoppingtalang (vilket kanske ändå är tur, annars skulle jag kanske bli pank) så jag köpte bara ett par jeans. Välbehövligt, eftersom det har blivit hål i mina gamla. Var på bio också och såg Allt flyter, ganska mysig film egentligen :D

I onsdags hade vi styrelsemöte, och sen i torsdags började jag jobba igen. Kommer nog bli en del sånt framöver. Iaf minst tre dagar i veckan. :P
Elin tog körkort i torsdags med, den lilla ungen! :D Förstår inte vad tiden går XD XD
Var och fiskade också, kallt som fasen o storm typ. Inte det bästa vädret. Och nu har all snö tyvärr smält bort :S

Igår var vi och badade, jag, Elin, Hanna och Ida. Elin körde såklart. Det var så himla gött o bada :P

Idag har jag inte gjort ett jota. Har vart så himla trött så jag har legat o dragit i sängen hela dagen typ :O Katten och jag kan bilda en klubb. Har sett ut sådär som han hela dagen, o gäspat :P

I morn kanske det blir en tur ut på isen igen. Min bror vill att jag ska hänga med, han vill inte gå själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0