Utvärdering

Denna bloggen ska inte handla om vad jag gjort på sistone, även om jag kan förkorta det snabbt i punkterna som följer; jobbat, slängt ut granen, fiskat, hälsat på kompis i Linköping, sett Saw 5, sett Barnhemmet, varit på årsmöte med SMU, Diskantenövning, sprungit järnet efter ett tåg jag höll på att missa, kollat massa handbolls-VM och jobbat lite till.

Nej, den här bloggen ska bli en självutvärdering av Malin. Jag ska försöka lista dom sakerna som jag är bra och dålig på helt enkelt. Haha. Lär ju inte komma på alla, o en del är säkert hemligt med, men nåt ska jag försöka knåpa ihop. VI börjar med dom grejerna jag kan :P

JAG ÄR BRA PÅ ATT:

1. Räkna matte. Jag är sjukt bra på matte alltså. Hade jag fått välja hade jag läst ännu mera av den varan på gymnasiet, där kom man "bara" till E-kursen. :D
2. Plugga överhuvudtaget, resterande ämnen. I alla fall var jag det när jag gick i skolan sist, är snart två år sen ju...
3. Roa folk. Människor skrattar åt mig ofta, vilket jag ser som positivt.
4. Hjälpa till hemma. Ibland. Speciellt när det gäller vattning av krukväxterna.
5. Laga pastasås :D
6. Slå mig! Ofta och mycket och hårt. Jag får lätt blåmärken efter mina äventyr.
7. Sortera tvätten. Är typ jag som sköter det i huset.
8. Ta hand om våra husdjur. Även om jag favoriserar katterna <3
9. Läsa böcker i massor <3
10. Sjunga. Det är gemenskap det.
11. Skjuta luftgevär. Ja, jag kan. :P


JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT:

1. Åka skridskor. Det går inte. XD
2. Åka skidor. Visserligen lättare men det går inte bra alltså.
3. Utöva alla vintersporter som inkluderar skär, stavar, hjälm o klubba. XD Haha.
4. Damma av mina bokhyllor o sånt. Senaste gången kanske var 2003 eller nåt :P
5. Koordinera mina kroppsrörelser synkat, tex på Friskis o Svettis. Ser helt dampig ut. :-)
6. Matcha mina kläder i liknande färger. Speciellt underkläder. :P Jag tror jag kanske är färgblind. XD
7. Spela Guitar Hero med fyra toner. Omöjligt.
8. Äta utan att spilla. Händer jämt. Även när jag är borta o äter. Tror det är en dålig vana XD
9. Gå upp i skaplig tid om morgnarna. Sover alltid för länge :D

Det var en liten del av mina egenskaper i alla fall. Haha. :P Jag intygar att allt stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0