Best in class

Hmm.... Jag har inte riktigt haft tid att blogga på sistone. Allvarligt talat minns jag inte senaste gången jag var inne på Internet. Haha. Har haft en massa annat för mig. Jobbet har börjat på allvar, o nästa vecka är det sportlov, då blir det heldagar hela veckan, suck, lär va slut sen, men men, pengar blir det ju :D
Jag har klippt mig också, syns inte så vidare mycket men det känns fräschare, det var lite slitet. Kanske ska färga det mörkare snart :P
Har vart på Vetlandarevyn också, det var kul som vanligt, men det märktes en skillnad från förra året, då var det liksom verkligen skitkul, i år var det mer avslaget på vissa nummer... :D
Var o bowlade i lördags, det var kul alltså! Gick visserligen inte så bra för mig, men i alla fall :P

Idag har jag varit på pimpeltävling i Stenberga. Jag vann :D Jag är kung på fiske alltså :D Jag fick 13 små abborrar som tillsammans vägde 201 gram. Haha, vilken superfångst. XD Men i alla fall, jag krossade motståndet i min klass, närmaste person fick inte en fisk. Det var alltså bara jag i den klassen som fick nåt. Och totalt så vann jag också, kan man säga, eftersom vinnaren i herrklassen "bara" fick upp 153 gram. Så jag kan allt pimpla jag :P Hade helt ny blink på, rosa och blå, skitbra :D Jag fick ett nytt pimpelspö i pris, med rulle o allt vet ni, som man kan ha och båtmeta med också på sommaren. Blåmetallic ^^ . Haha :P

Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen, det börjar då :P

Ooohh, jag börjar längta så smått efter speedwayen nu <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0