Smockat.

Dessa tre dagar i skolan denna veckan har varit riktigt fullknökade med lektioner och annat. Föreläsningarna har varit minst fyra timmar långa också :O Och direkt efter lång skoldag har det varit dags för Luciaövning så jag har ändå inte kommit hem förrns framåt sju på kvällen. Har varit väldigt trött såklart.
Idag har vi haft invigning av våra nya lokaler, fina! :D Och nu ikväll har vi i ettan haft middag med tvåorna. Mycket trevligt, och god mat :) Är helt slut i kroppen och dras med ett vänsterben som hela dagen haft kramper :S Vet i fan vad det är men ont gör det :/
Nu är jag ledig torsdag och fredag vilket betyder Luciaövning, Luciatåg och plugga, jo, jag ska! (Försöka i alla fall) Sen i helgen blir det fest tror jag ;)

Har just författat ett brev till Grekland också. :D

Och ja, idag hade vi dissektion av ögon från kalv. Lite creepy, typ "Titta inte på mig sådär..." Men härftigt! Ögat är ett fantastiskt organ, så fint inuti, och linsen, som en glaspärla. Anatomin kan fascinera ibland. Och ännu mer fascinerande hur det blir en bild till hjärnan av alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0