Malin x 47

Jag har haft några slappa dagar (som vanligt) Men umgåtts mycket med klasskompisar.
I torsdags var vi ett gäng hemma hos Frida och drack glögg och pratade och myste, väldigt trevlig och kul kväll :)
I fredags hade jag instrumentövning, vi var fem personer på den lektionen XD Haha. Men intressant som fan. Jag längtar till praktiken om drygt två veckor! :)
Sen på kvällen skulle vi vart hos Sandra och tittat på Idol, men hon blev sjuk så det gick inte :/ Så jag gick hem till Malin i stället och vi tittade på det. Rolig kväll. :D
Igår var jag och Malin på inflyttningsfest hos.... en Malin ^^ Bland gästerna fanns det en Malin till, utöver de tre nämnda. Jättekul fest! Vi hade turnering i Alfapet och pratade med massa goa människor. Hade klänningspremiär, snyggt ;) Sen på kvällen efter festen skulle Malin och jag gå ut, men det var knappt några personer på krogen vid kl halv ett, vi kollade på två ställen, träffade några på stan som vi frågade om det fanns fler festställen, men icke. I alla fall, tjejen hette.. Malin! Galet. Haha. Men i alla fall, det kändes inte lönt att betala inträde för typ ingenting, så vi sa godnatt och gick hem till våra place. Får hoppas på bättre drag nästa helg, planerar att gå ut då med då en i klassen fyller 25 år :)
Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Sov länge, har vart hos Malin och hämtat grejer jag lämnade där igår... Men jag har faktiskt städat mitt rum. Duktigt.
I morgon blir det föreläsning om endokrinologi. Hmm... Och massa Luciaövningar denna veckan. På fredag är det dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0