Lucia, pyssel, Idolfinal och 25-årskalas :D

I fredags gick äntligen SLU:s Luciatåg av stapeln. Jag gick upp halv sex på morgonen, så trött. XD Började med att lussa på hästsjukhuset, det gick bra, sen fikade vi där också. Myspys ställe, längtar till praktik om fyra dagar!!
Sen lussade vi i skolan, det gick också fint :)

På eftermiddagen var jag, Malin och Sandra hemma hos Marica och pysslade i flera timmar. Såg ut som Jerusalems förstörelse på golvet i köket sen, och inte blev det bättre av tre katter och en hund som hela tiden var med. :D
Efter att ha plockat ihop och mitt tålamod tagit slut (jag skulle göra ett armband av världens minsta glaspärlor och lyckades tappa ut det två gånger. Orkade inte börja om en tredje gång XD) så åt vi mat och sen var det dags för Idolfinal på tv. Spännande och bra final som Erik vann, han är så sjukt jävla bra alltså! :)

Igår så var det 25-årskalas hos Marica som stod på schemat. Vi var ett tiotal personer från klassen där, mycket trevligt och flum. Hehe :D Vi spelade spel och fikade som fan :P Fiskdamm fanns såklart med, där man fiskade upp både godis och latinska ord som skulle placeras rätt på hästskelettet. ;) Haha. Bra lektion det där :P
Framåt tolvtiden var det dags för utgång, vi gick till Olins och dansade järnet till 90-talstema :D Gamla godingar, yay! Och massa ragg, måste vart röda klänningen som gjorde det, haha ! XD

Idag sov jag till ett (kom i säng vid fyra i morse), och jag vaknade endast för att jag ställt klockan på ett. Om det inte vart nåt alarm kunde jag säkert sovit ett par timmar till. Haha. Har pluggat och vart ute på promenad.

Sista veckan i skolan nu, sen lov! (Okej, måste ändå plugga, men i praktiken är det lov). Tre dagar med föreläsning, sen fyra dagar praktik, sen hem <3

Som pix from the last days.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0