Jullov!

Det är den 21 december, och Malin har äntligen gått på jullov. :D Slutade praktiken igår kväll klockan halv sju. Det har varit riktigt bra dagar men fy vad trött jag har varit när jag kommit hem. Men men :D Igår lyckades jag städa, skriva utvärderingar, tvätta och skriva packlista iaf. Och idag har jag packat, segt. Det blev inte så mycket packning som jag trodde, vilket är bra! XD Sitter och väntar på bussen hem nu som går om lite mer än en timme.

Det ska bli skönt med lov, men jag har sjukt mycket att plugga i alla fall :O Har en webbtenta att göra, samt den stora tentan efter lovet, hjälp :/ På nåt sätt ska det väl gå...

Kan inte tro att man redan gått en termin, den långa, sega höstterminen är över :D Fyra månader har svischat iväg, men så mycket vi gjort och så himla mycket man har lärt sig! Helt sjukt :P

Det är fortfarande vinter ute, det ser bra ut inför julafton på torsdag :O Galet att det redan är dags.

Jag har dragit på mig en förkylning :( Jag hoppas i alla fall att det bara är det, har inget vaccin mot svininfluensan om det skulle vara nåt sånt. :O

Känner mig behagligt trött och ser fram emot lovet hemma. Två veckor iväg från Skara, haha XD

Ha det bra och god jul om jag inte skriver nåt mer innan julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0