Premiären avklarad

Ikväll har jag varit på Elitseriepremiären i speedway 2009, mellan Vetlanda och Västervik. Fint väder, nästan 3500 personer i publiken, och en match som Elit Vetlanda vann med 57-39, yeah :P Inte helt oväntat så fixade Lee och Ljung 5-1 i första heatet, och det flöt på tills Västervik kom tillbaka i heaten innan paus, och efter 10 heat stod det 32-28 till Vetlanda. Men sen i dom fyra sista heaten så totalkrossade vi Västervik med 19-5 i poäng ^^. Jason Crump alltså, 15 poäng tog han. Han är galen :D Och Sebastian Aldén på reserv, 12!! Hur bra som helst, han kommer klart få köra fler gånger där. På tisdag kör Vetlanda borta mot Smederna. Kanske skulle palla mig till Eskilstuna? :P

I övrigt kan nämnas att Piraterna slog Lejonen med 62-34. Ursäkta?!

I morgon ska jag jobba. Sen till stan på åhörarkväll på gymnasiet tror jag. Blir det inte det så har jag plan B; körövning till sång vid majelden. Så nåt blir det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0