Kataloger hit o dit

Har beställt en massa utbildningskataloger på Internet nu. Jag hoppas dom kommer inom de närmaste dagarna. Det är två veckor tills anmälan ska vara inne, men det ska jag väl hinna. Jag har ett hum om vad jag ska söka till, men vill ha lite andra alternativ att kolla på ändå :P Det finns så mycket intressant som jag skulle vilja studera, men man kan ju inte få allt. Tyvärr.

Idag har det varit strålande väder, våren är verkligen på gång på riktigt nu verkar det som.

Det är ju första april idag. Då får man luras. Men jag har inte lurat nån. O pappa går inte på vad jag säger ändå. ^^

Ikväll börjar finalserien i hockey, mellan HV och Färjestad. Dom börjar i Jönköping. Ska se det, heja HV! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0