Den som gräver...

Visst är det enkelt att ge andra råd om vissa grejer, saker som man själv anser för självklara? Eftersom man själv talar om saken så förväntas man ju följa sina egna råd också.
Men lik förbannat, så enkelt det är att bryta mot det man sagt. Så skör är gränsen man passerar, att man inte kommer på det förrens efteråt, när gjort är gjort.
Den som gräver en grop åt andra hamnar ofta själv däri, heter det ju.
Jag gjorde om det till; Den som varnar andra för fällan går ofta själv i den.

Igår. Jag gjorde bort mig inför mig själv. Jag gick i fällan. O jag ångrar mig. Lite kanske. Mest igår. Men idag är det whatever nästan. Jag ska inte hänga upp mig på en sån sak.

Förresten såg jag mitt ex igår på stadshotellet. Alltså har han inte flyttat. ^^ Han såg inte mig.

Igår var jag på speedway, lagcupen, o i eftermiddag blir det final! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0