Ny blogg - nytt liv?

Precis som typ 40 000 andra i detta land så har jag ett konto på Lunarstorm. Det är ju bara att fråga vilken unge som helst och han/hon svarar att "klart jag har Lunar." Grejen är att ju äldre man blir, desto mindre aktiv blir man på den sajr... Detta gäller i alla fall mig. På Lunar finns som bekant en blogg, som jag har använt flitigt under min tid som Lunare. På senare år har jag gått från att blogga där varje dag till att bara göra det en gång i månaden, och jag har känt behovet efter ett annat ställe att sprida mina tankar på. Det är helt enkelt inte så många som läser en blogg på Lunar, och är det det så är det oftast en hoper fjortonåringar utan liv utanför cybervärlden, och jag känner att har blivit fel forum för mig.
Därför har jag idag skaffat denna bloggen, med förhoppning om att också folk utanför Lunar ska läsa den. Jag kommer verkligen inte blogga varje dag, men så ofta jag hinner och så varierat jag kan.
I tisdags fyllde jag 20 år. Jag tror det var den övergången från tonåren som satte p för bloggandet på Lunarstorm. Det var som en uppenbarelse, ett klart tecken att nu måste du byta bloggställe. Haha.
Jag blev visserligen inte ett dugg äldre av att fylla 20. Tur det. Som jag är nu trivs jag allra bäst :P

Nog om detta, nu vet du i alla fall att jag har tagit ett "viktigt" beslut under min tid som 20-åring, även om det inte kan klassas stil med att flytta hemifrån eller nåt sånt. Men i alla fall, det är ett steg på vägen. xd

Jag hade förresten jäkligt svårt att hitta ett bra namn till min blogg. Dom jag testade var redan upptagna. Så det fick bli pureadrenaline. Det poppade inte bara upp sådär i huvudet utan det är ett av Elit Vetlanda Speedways "motto" och vad kunde passa bättre än att JAG tog det som domännamn? :P

Nu till väsentligheterna: Ikväll ska jag till Motala på speedway och se Piraterna mot Vetlanda i kvartsfinal nummer ett!

See you there? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0