Finaldags

I morgon och på onsdag kör Vetlanda SM-finaler mot Lejonen, och vi har tyvärr drabbats av ett stort avbräck i sista stund. Lee Richardson skadade sig igår och kommer inte kunna medverka i någon av finalerna!!! Ursäkta mig nu, men HELVETE FAN JÄVLAR SATANS FÖRBANNADE HELVETE OCH FANS JÄVLAR! Jag förstår inte att detta ska komma nu, så jävla lägligt va?! På Lee med, som varit skitbra dom senaste veckorna. Ahhhh! Ales och Risager kommer in i stället, visserligen inte dåliga men ändå inte i Lee-klass. Undrar hur det ska gå nu... Lee är visserligen inte hela laget utan bara en förare, men en mycket bra sådan. Ja ja, det är väl bara att bita ihop och köra så in i helvete helt enkelt. Shit vad jag svor nu i detta inlägget men man blir så frustrerad!

För övrigt är jag lite psykiskt instabil just nu. Inget allvarligt, men jag är inte på topp känslomässigt. Tänker inte gå in närmare på det här... För jag kan inte beskriva i ord hur det känns riktigt men det är inte bra alltså. :s

Ikväll blir det styrelsemöte, suck. Jag har inte gjort det jag skulle göra sen förra mötet...

HEJA VETLANDA I FINALERNA NU DÅ! Vi kan kanske klara det här ändå, utan Lee. Det är fan inte kört än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0