FINAL!!!

Igår var jag ytterst nära ett nervöst sammanbrott. Jag mådde illa, skakade, var nära till tårar hela kvällen och hela kroppen kändes i uppror, ingenting stämde. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, och ingenting som jag själv gjorde kunde få det att gå över. Jag slets mellan förtvivlan och glädje och förbannade allt och alla, jag använde ett språk som mest bestod av svordomar och skrik, jag kunde inte andas normalt, och jag kände att jag bara ville att det skulle gå över.

Det gjorde det också, efter mer än två timmars lidande. Ungefär klockan halv tio förbyttes mitt tillstånd till total lycka, när Elit Vetlanda gick vidare till SM-final i Elitserien i speedway!!! AAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!! Det var fan ett av dom bästa ögonblicken i mitt liv, eftersom matchen varit dödligt jämn hela tiden och sen det krävdes förlängning, sudden death, för att skilja dom båda lagen åt!! Jag säger bara det, det kan inte vara hälsosamt att utsätta sig för sån spänning alltför ofta. Men jag gör det så gärna <3

Nästa vecka är det finaler och Vetlanda kan fan ta guld. Fast då dör jag väl. Haha. XD

ELIT VETLANDA <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0