You are invain...

Förra veckan skrev jag att jag hade gått med i en ny kör. Vi hade uppsjungning idag och det gick riktigt bra faktiskt. Jag kunde låtarna utantill. Nästan. I morgon har vi övning igen.
Hos tandläkaren gick det rätt bra, men fan vad ont det gör när dom ska ta såna där kort på tänderna. Den där grejen med plåten i som dom kör in helt obarmhärtigt i munnen, får ju ögonen att tåras för tusan. Man vill ju bara skrika ut sin smärta men då skulle dom väl remittera en vidare till psykvården istället för tandvården...
Igår var jag hos Nisse och vi slöade som tusan. Två skräckfilmer och sen speedway-GP efter det. Uppstod vissa dispyter mellan oss, eftersom jag hejar på förarna som kör för Vetlanda och lite på svenskarna, och så han som hejar på danskarna, eftersom han är därifrån, och så går ju Nicki och blir världsmästare såklart, men det var ju väntat. Men gissa om han var odräglig. ^^ Och så blir Andersen tvåa med, samtidigt som det inte gick så bra för dom som jag hejade på... Men Holta vann i alla fall 25 000 dollar :P Ja ja. Vi bråkade såklart inte på riktigt, hehe. Då hade det vart annat. Haha. Sen så var vi hos hans kompis och spelade vad som måste vara ett av världshistoriens segaste tv-spel; FIFA fotboll. Det är ju inte alls roligt. Haha. Synd då att det typ är Nisses favoritspel men jag får väl härda ut.

You are invain, take my life take my life, my cocaine...

Typ så går en låt som grabben spelar jämt. Rätt bra, javisst. Låter nästan som självmordsmusik om man kollar texten, men men. Man tröttnar ju efter ett tag, precis som med alla andra låtar. Jag börjar nå det stadiet nu. Haha. Så nu spelar han den för att retas. Jag blir tokig! Han är underbar <3 Haha det gick inte ihop sig redigt men va fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0