Silver

Vetlanda hade inte en chans i SM-finalerna i speedway, så därför blev det silver för oss. Jag är inte besviken över det, för jag förväntade mig att vi skulle ta silvret, och så förtjänar Lejonen guldet så bra som dom körde. Jag och en kompis hade silverfest på krogen med några av förarna i Elit Vetlanda efter matchen, dom var minsann inte besvikna dom heller. Och störtsköna verkligen! :P Mer såna människor som Holta och Karol Zabik, tack! :D

Förra gången skrev jag att jag var lite psykiskt instabil. Det tillståndet har förbättrats nu. Saker och ting känns mycket bättre, speciellt efter helgen, så nu går det åt rätt håll. :P I'm happy again :D Nån gång ska jag väl berätta vad det är som ligger bakom detta tillstånd, men inte förrän jag är helt säker på min sak.

Är lite förkyld för tillfället. Mycket ont i halsen, tyvärr, jävla skit :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0