Psykiskt stabil igen

Jag tror det är tid att avslöja vad som har legat bakom min psykiska ohälsa dom senaste två veckorna. För nu känns det riktigt bra faktiskt, jag är tillbaka på normal nivå och det är inte mycket som kan vara bättre just nu. Det beror på att:
Malin har en pojkvän! <3 Ja, jag menar allvar! Vi träffades för ca två veckor sen, och då kanske ni undrar varför jag mådde dåligt av det, borde ju mått jättebra. Men grejen är att jag visste inte vad han tyckte i början, och eftersom jag inte hörde av honom på ett jävla tag (ett dygn, okej) så visste inte jag vad han tyckte om mig, det var olidligt jobbigt att inte veta. Ni vet väl alla hur det är att vara olyckligt kär? Så kände jag. Jag trodde det skulle gå åt skogen denna gången också, jag hade fastnat alldeles för snabbt som vanligt och trodde att han inte gillade mig tillbaka. Men så fick man positivt svar på en förfrågan om att ses, och på den vägen är det! :P Jag är ganska så glad alltså, hehe. Och lycklig när jag tänker på att den killen, han är MIN och ingen annans och det är helt sjukt att han som jag gillar tycker om mig tillbaka! <3 Lovely feeling. Han heter Niels förresten, så om jag skriver det i fortsättningen så vet ni vem det är. :P

Idag har jag börjat sjunga i kören Diskanten i Nye. Har konsert på söndag, jag har övat en gång på låtar jag aldrig hört. Hmm... Haha.

Tandläkaren på onsdag med. Fan.

Kommentarer
Postat av: Vikkan ;)

Hehe gulligt :) bra att du mår bättre igen btw kollar in din blogg lite då o då, Nu när du inte skriver på ditt gammla ställe



Som lilla al fadji sa



Fuck u puss och kram ;)

2008-10-25 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0