Massa sång

Den här helgen har varit präglad av mycket sång. I lördags hade vi två julkonserter, plus lång övning. Och igår hade vi en tredje, med lång övning då också. Så jag är rätt sliten i halsen, har faktiskt väldigt ont :S Jag vill verkligen inte bli förkyld nu till jul!! Men konserterna gick riktigt bra, och mycket folk kom det och kollade. Och på söndag ska jag och Lundins sjunga i Virserum. Sen är det äntligen lugnt med sång ett tag. Missförstå mig inte nu. Jag tycker det är jättekul att sjunga. Men fyra gånger på en vecka, plus övningar, gör att man blir lite trött på det.

All snön är borta nu. Fan! Blir säkert grön jul i år igen :-(

I lördags var jag och Elin och Hanna ute på krogen, det var kul. Robin Ericsson från Idol var i Vetlanda och spelade, vi kollade på honom :P Kvällen var genomsyrad av överraskningar, det kan vi nog alla skriva under på.. ^^ Elin vet. Haha. Ja herregud, jag säger då det.

Idag har jag varit i stan och köpt dom sista julklapparna. Det tog för helvete nästan fem timmar, vilket springande i affärer. Så skönt att jag är klar nu alltså.

Några bilder från veckan nedan... (Kanske inte bara jag som sjungit i helgen, eller är det en jättegäsp?) Haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0