Jättesjuk

Som jag förutspådde för ett par dagar sen så har jag nu blvit så jävla förkyld. Faan! Igår låg jag i sängen hela dagen, ville egentligen göra det idag också men det är ju julafton och man ska fira med släkten osv... Därför sitter jag nu inne hos mina kusiner i Vetlanda och lånar deras dator. Vi ska nog snart äta mat men jag har verkligen ingen matlust, o lär ju inte känna vad det smakar heller, eftersom jag är så himla igenkorkad i lukt- och smaksinnet. Usch.

I morgon ska jag nog försöka palla mig upp klockan kvart över fyra och gå på julotta klockan fem. Har aldrig vart på det så tänkte jag skulle passa på.
I morgon är ju en dag man egentligen skulle ut och festa, och mina kompisar är sugna men känner jag mig så här så stannar jag hemma. Suck.

Öva sånger på fredag och sen på julfestknytkalas hos Hanna. Och sen sjunga i Virserum på söndag.

Mmm. Så ser den närmaste veckan ut för mig.

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0