Fortfarande förkyld

Nu är jag så himla trött på den här förkylningen! Jag orkar inte mer! Med en hals som gör ont, med huvudvärk för jämnan och näsan som rinner, och detta eviga snorande och fräsande hela tiden, jag blir galen! :@ Att det inte går över nån gång. Man känner sig bara trött o hängig, jag orkar inte ge mig ut på alltför stora uppdrag, tex så blev det så klart ingenting med festandet i juldagarna, jag kände verkligen att kroppen inte orkade med det, och jag tappade lusten av det. Blää.

På julafton fick jag en del bra o fina grejer, bl a böcker, örhängen och parfym. Jag hade lästorka så det var bra :P

Jag var på julottan sen, klockan 05.00 på juldagens morgon. Men fy tusan vad trött jag var. Höll på att somna STÅENDE i bänken, shit alltså. Men det var väldigt fint, och nu kan jag lägga det till det jag upplevt i livet, haha.

I fredags var jag på julfest hos Hanna, det var mysigt o kul. Vi spelade spel o SingStar och pratade massa, och käkade mat. O massa julgodis. Inte så nyttigt men gott var det. :D

Igår var jag o sjöng i Virserum tillsammans med Julia och Filippa, gick bra men jag var så himla hes. Så sjöng inget solo. Tror jag skämde ut mig en gång med, innan det började. Jag var tvungen att harkla mig innan vi skulle börja, men det var helt tyst i salen så jag gick ut utanför o ner i källaren för att ingen skulle höra. Sen när jag var klar o gick upp igen så glodde massa folk på mig, och Lundins skrattade o sa att det hade hörts jätteväl ändå. Jippi. Men vad skulle jag göra, jag hade massa kycklingar i halsen :S Usch. Fick 200 spänn för besväret, yeah.
Igår kväll var jag också i Braås och kollade på årets demoskjutning av fyrverkerier. Väldigt fint, men kallt att stå ute i typ en timme :S Hade massa kläder o frös ändå.

Idag har jag varit med Charlotte, vi har gått på stan i Nässjö. Inte för att det finns så mycket affärer där, men jag köpte nya underkläder, minsann ^^ . Hehe.

Nu är jag trött. Haha.

Gott nytt år i förskott!

Och kolla in granen som jag har klätt alldeles själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0