Elit Vetlanda 2009 - del 2

Jag trodde att Vetlandas trupp var spikad när jag skrev om den sist. Men idag så presenterades ytterligare en förare för Vetlanda, som nu har fullt lag (det ska det vara i alla fall, annars kommer väl en del 3 på detta inlägg inom kort). Grabben i fråga heter Jurica Pavlic och kommer från Kroatien. Kan inte säga att jag känner till honom speciellt mycket, men han kommer att få ett snitt på runt 5,00 och han har tydligen varit framgångsrik i både junior-EM och senior-EM dom senaste åren. Han är bara 19 år med så han har ju framtiden för sig menar jag. Får hoppas att han kan tillföra Vetlanda mycket.
Laget i sin helhet består då av Jason Crump, Jarek Hampel, Lee Richardson, Peter Ljung, Karol Zabik, Jurica Pavlic, Thomas H Jonasson, Adrian Gomolski och Patrick Hoougaard. Resterande som jag inte nämnt, tex Robin Aspegren, kommer att skrivas i Valsarna och naturligtvis kunna farmas in i Elit Vetlanda. Så vi har inte nån nöd på förare, nej då :P
Premiären 2009 blir den 28 april, hemma mot Västervik.

Det snöar lite ute nu. Pyttelite bara. Jag vill att det ska vräka ner! Så att det blir som på bilden nedan.

Idag blir det Luciaövning. I helgen ska jag åka till Kalmar och hälsa på Charlotte, ska bli kul. Har inte träffats sen i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0